Feketeribizlilé tésztával ebédre. Vagy nem?

Ilyet még nem ettem, főleg nem DM saját márkás termékeként. Amik egyébként kiválóak, meg Bio, meg árban versenyképesek, szóval le a kalappal.

Ettől függetlenül a mai paradicsomszószos tészta-ebédem feketeribizlilének álcázva kifejezetten üdítő volt. Ezt vettem a DM-ben:

dm-paradicsomszosz-bio.jpg

Elfordítva az oldalán meg is találtam a termék részletes leírását - németül:

dm-paradicsomszosz-nemetul.jpg

Gondoltam, ellenőrzöm, hogy mit írnak róla magyarul, ugyanis előfordul, hogy a magyar leírás a termékeken kevesebb összetevőt tartalmaz, mint a német leírás (ebben az esetben nem feltétlenül a DM-ről beszélek, és a különbség valószínűleg az eltérő szabályozáson lehet).

Ekkor láttam meg ezt a gyöngyszemet, ami szerintem kuriózum, mert valószínűleg ritka az ilyen tévesztés:

db-feketeribizlile.jpg

Nos, én nem a leírtaknak megfelelően használtam fel, de ettől még nagyon finom volt a paradicsomos tésztám :D