A Freemail a Gmail ügynöke!

Az anyáját... hogy durvább ne legyek a kedves Freemail szolgáltatás eljárásával szemben!

A Freemail a kezdetek óta ott volt velem és én ott voltam vele. Még 2000 év előttről is jónéhány levelet tároltam benne. Sok olyat is, ami közel állt a szívemhez, bár erről a Freemail nem tehet.

Viszont egy ideje a Freemail kitalálta, hogy a Gmail ügynöke lesz és a konkurens szolgáltatóhoz tereli át a felhasználótáborát, ezzel kárt okozva saját magának felhasználószámban, anyagi kárt okozva a befektetőinek, a tulajdonosának, és végül kárt okozva a saját szolgáltatásának, az email-es és banner kampányok futtatásának.

Tette mindezt az "egyoldalú" szerződésmódosításával, amellyel létrejött az "egyoldalú" szerződése. Ez az egyoldalú és önkényes szerződés kimondja, ha a "tisztelt" felhasználó (tudod: akiből él) valami véletlen folyamán nem lép be 90 napon belül a fiókjába újra (mert például nyaralt, aztán meghalt az apja és még sorolhatnám), akkor vegye úgy, hogy megint aktiválhatja az email címét akár már a 91-ik napon, de arra ne számítson, hogy bármi elmentett levél, esetleg netán egy kósza, csak itt fellelhető kapcsolattartó email cím, vagy bármi piszkozat ott lementve a továbbiakban megtalálható lesz, mert nem...

Többé nem lesz és nincs apelláta! Nincs mentés, nincs mentésből visszaállítás, még akkor sem, HA...!

A "zember" (júzerlúzer, felhasználó, droid, ork, akárki, aki pedig hasznot hajthatna) ilyenkor az első, második, sokadik sokk után elfordul a Freemail-től az évtizedes barátság ellenére és az első eszébe jutó konkurenshez bekopogtat, aki a Gmail.

Meghalt a Király, éljen a Király!

Azért én szerettem a régi Királyt is. Próbáltam neki írni egy levelet - bár tagadta előre, hogy bármit tehetek az ügy érdekében - hátha magához tér és rájön, hibázott, majd még csak nem is sűrű bocsánatkérések közepette, de visszaállítja leveleimet a hozzájuk tartozó email címekkel, viszont ezt a levelet nem engedte magának elküldeni, nem engedte elmenteni, hogy később küldhessem el Neki.

Éreztem, hogy tényleg meghalt itt valami és a hullájára van tűzve egy jelzőtábla egy névvel: Gmail.com

Isten nyugosztalja! Az "Anyája" meg ne aludjon túl mélyen a csuklástól...