Beléptem én is a CBA klubba...

Mármint abba a körbe, akik romlott élelmiszert vettek észre, vagy vásároltak. Én az utóbbiak között voltam és inkább szívesen elkerültem volna az esetet.

Ebéd előtt rohantam ma be a Corvin Plaza CBA üzletébe, hogy 2 doboz tejfölt vegyek az ebédhez. Ezt sikerült is megtennem, de az irodába érve az első dobozt kinyitva az alábbi kép fogadott:

cba-peneszes-tejfol.jpg

 

A szerencsém az volt, hogy a nyitással rögtön eltaláltam a hibásabb darabot, így azonnal áttérhettem a másikra, ami jónak bizonyult és elkölthettem a tervezett ebédet.

Ebéd után pedig visszavittem a rosszat, amit gond nélkül kicseréltek, mert az alábbi blokkot szerencsésen eltettem a vásárláskor:

cba-szla.jpg

 

Ami zavaró viszont az ügyben, hogy a tejföl vásárlásakor is iszonyatosan erőlködtem, hogy kisilabizáljak valami lejárati dátumot, de nem találtam olyat, ahol ezt meg tudtam volna tenni. Tehát ettől kezdve lutri volt a vásárlás. Íme a legjobb fotó (úgy értem, a legolvashatóbb), amit tudtam a tejfölre nyomtatott szövegről készítenem:

cba-tejfol-lejarati-datum.jpg

 

Nem könnyű, ugye? A jónak bizonyult terméken még ennyire sem látszott semmi.

Aztán amikor egy picit rákerestem a neten, hogy tapasztalt e más is már ilyet, ill. mi lehet az oka a ennek a láthatatlan dátum feliratnak, akkor a Google csak úgy ontotta a CBA-val kapcsolatos negatív bejegyzéseket, melyek hasonló esetekről szólnak.

Most mit mondjak? :(  Kénytelen-kelletlen klubtaggá váltam...

aceventure.gif